maandag 20 augustus 2012

Schuitje varen......

Gister was het de warmste dag van het jaar. Ik denk dat het wel redelijk veilig is om dat te stellen.
En wat kun je beter doen bij die verzengende hitte? Het water op natuurlijk!

Ik heb samen met mijn zus een bootje gehuurd en heerlijk door Haarlem en omgeving gevaren.
Soms zijn foto's beter dan woorden dus:


Met dit bootje zijn we weggeweest. De kap had de verhuurmeneer er al voor ons afgehaald.

Na een tijd varen waren we wel toe aan een bak koffie en een sanitaire stop. Geen slechte locatie toch? Molen de Adriaan, aan het Spaarne te Haarlem.


De hele dag dit soort vergezichten. Ik kan er wel aan wennen hoor!

De Haarlemse Heuvelen. Voormalige vuilnisbelt. Nu lijkt het nog wat. Al doet het mij elke keer weer aan de Teletubbies denken.....

En hoe sluit je zo'n heerlijke dag in stijl af? Lekker uit eten. Turkse tapas. Buiten uiteraard.
Het was echt een verrukkelijke dag. Dit gaan we vaker doen!




2 opmerkingen:

  1. Ooooooh héérlijk! Was het niet bloedheet zonder dakkie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de ochtend was het wel erg warm ja. Stond weinig wind. In de middag kwam er steeds meer wind en werd het lekkerder. En met de pootjes overboord was het verrukkelijk!:)

    BeantwoordenVerwijderen